وبلاگ کارشناس و مدیر سئو سایت

• برگه نخستین گوگل رویایی دست نیافتنی نیست! خوب تر است دراین باره با یک شخص ماهر مشاوره فرمائید و از سرویس ها سئو سایت توسعه یافته به کارگیری فرمایید تا در سرعت بالا ترین زمان ممکن و با شایسته ترین بها به منزلت دلخواه برسید . ما دوست داریم که در این مورد

استخدام سئوکار حرفه ای به چه صورت است؟

استخدام سئوکار حرفه ای به چه صورت است؟

 

دنیای امروز , دنیای اطلاعات است و کسب و کارهای آنلاین در رقابت برای کسب مرتبه های بالای نتیجه ها جستجو در گوگل , بینگ و یاهو هستند . سکو بهتر در این موتورهای جستجو موجب ترافیک بیشتر سایت و همچنین ارتقا فروش و درامد می‌شود . شما ممکن است بهترین بلاگ دنیا را داشته باشید , اما در حالتی‌که کسی از وجود شما باخبر نباشد , این وبلاگ هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت .

 

f:id:sahabseosite:20200601235933j:plain

استخدام سئوکار

https://t.co/69vjvPygZ0?amp=1

اما چگونه می توان مرتبه تارنما را در نتیجه ها جستجو ارتقا داد؟ جواب این سوال , سئو سایت و بهینه سازی وب سایت است .

 

سئوی وب سایت , هنر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوست . با به کارگیری از مخلوط تکنیک های یافتن لغات اصلی , سئوی داخلی , سئو خارجی و تحلیل تارنما های رقبا می توان شانس دیده شدن سایت توسط موتورهای جستجو را بالا موفقیت و در نتایج جستجو به جایگاه های بالاتری رسید . اجرای یک پروژه بهینه سازی وب سایت به تنهایی می‌تواند دلهره آور باشد . خوشبختانه متخصص ها بهینه سازی وب سایت در اینجا می توانند کمک هم اکنون شما باشند . درپی به بیان مواردی میپردازیم که در استخدام سئوکار مضاعف ضروریست و قادر است زیاد به شما کمک کند .

فهم و شعور مبانی بهینه سازی وب سایت در استخدام سئو عمل

 

در هنگام مصاحبه با یک متخصص سئو بایستی با مبانی اولیه سئو وب سایت آشنا بوده تا روش کارکرد آن را بدانیم .

در صدر بایست بدانید که سئو مبتنی بر کلمه ها کلیدیست . این داستان فراتر از کشف کردن کلمه ها کلیدیست که بیشترین ازدحام را برای وبسایت به ارمغان می آورند . مهمتر از این , فهم و شعور این مورد است که چرا شما خواهان افزایش راه‌بندان وب سایت می‌باشید . در شرایطی که میخواهید در وب سایت خود محصولی را به فروش برسانید , باید کاغذ مرتبط با آن را برای کلمه ها حیاتی مشخصی بهینه نمایید تا مشتریان بالقوه آن وارد آن کاغذ شوند . کاربرانی که فقط برای تماشا از متاع وارد آن میگردند بهره ای برای شما نخواهند داشت . اکثر روند های جستن کلمات کلیدی بر پایه ی ابزار Google Keyword Planner است که در آن کلمه ها اصلی دارای ارتباط به همراه میزان ازدحام و رقابتشان نمایش داده می شوند .

 

در صورتی سئوکار مورد علاقه شما در مصاحبه خود ذکر کرد که وبسایت شما‌را به سکو یک گوگل برساند , پاره ای در صداقت او شک نمایید . موتورهای جستجو بر طبق فاکتورهای زیادی می باشند که رتبه یک وبسایت را در نتایج جستجو مشخص می‌کنند . این فاکتورها شامل عمر وبسایت و محبوبیت آن در شبکه‌های‌عمومی می شود . علاوه بر این ها فاکتورهای انسانی وجود دارا هستند که درباره چگونگی اخلاق کاربران در تعامل با سایت است . این ها مواردی میباشند که هیچ کس به صورت مستقیم کنترلی بر آن نداشته و همچنین فرمول معجزه آسایی نیز برای به دست آوردن مرتبه یک گوگل نیست .

 

کاری که یک سئوی سایت عمل می‌تواند انجام دهد کمک به سایت شما در رعایت ضوابط دارای اهمیت گوگل است تا بتواند با دیگر سایت های مشابه رقابت کند . یک متخصص سئو شانس کسب رتبه خوبتر را بالا می‌برد ولی کیفیت محتوا , خدمات و تولید ها به صاحبین وب سایت ها وابسته است .

پروژه های بهینه سازی وب سایت

 

در شرایط کلی یک پروژه بهینه سازی وب سایت را می توان به دو قسمت تقسیم کرد : سئوی آن پیج و سئو خارجی . سئوی آن پیج شامل تغییر و تحول طراحی و اجزا داخلی سایت است به نحوی که برای موتورهای جستجو کاملا خوانا باشد . این مراحل دربرگیرنده تغییر‌و تحول هدرها , عنوان و محتوای صفحات است تا برای کلمات دارای اهمیت خاصی باصرفه شود .

 

offpage seo دربرگیرنده هر کاریست که در خارج از سایت انجام یافته و به ارتقا راه‌بندان آن کمک مینماید . این موارد شامل کار در شبکه های عمومی , لینک و پیوند سازی و پست مهمان است . لینک سازی قسمت اصلی این پروسه است که تاثیر فراوانی بر روی جايگاه تارنما داراست , به این دلیل که از جمله فاکتورهای اصلی در رتبه بندی صفحات هست . کار در شبکه‌های‌اجتماعی , نوشتن پست مهمان در وب لاگ های دارای شهرت از جمله عمل هاییست که موجب کسب لینک و پیوند در سایر تارنما ها می شود .

ویژگی های یک بهینه سازی وب سایت کار خیر و حرفه ای چیست؟

 

طریق تشخیص یک سئوکار حرفه ای و خوب برای خیلی از افراد این روز ها سئوال شده ; چه مشتریانی که میخواهند کار خود را به یک سئوکار سزاوار بسپرند و چه افرادی که می خواهند به یک سئوکار حرفه ای تبدل شوند ولی نمی دانند چه ویژگی هایی باید پیدا کنند و چه مسیرو الگویی را طی کنند؟

ویژگی های یک سئوی وب سایت کار حرفه ای و خوب :

1 - مضاعف دقیق به بررسی لغت ها اصلی شما با بررسی رقبا می پردازد

2 - به شما قسم یک ماهه داخل شدن به صفحه اول گوگل را نمی دهد چون روند بالا آوردن تارنما در گوگل یک روند زمانبر است . در شرایطی‌که چنین قولی اعطا کرد سئوی کلاه سیاه می خواهد برای شما انجام دهد

به شما سفارش می کنم مقاله سئوی سایت کلاه سیاه چیست؟ را بخوانید .

3 - بر تمامی ابزار های بهینه سازی وب سایت تسلط دارد و برای حل مشکلات سئوی وب سایت راه‌حل های حرفه ای و تخصصی دارد .

4 - بسیار آپ تو دیت است و الگوریتم های روز گوگل را به صلاح می داند و برروی وبسایت شما پیاده می کند .

5 - برای وبسایت شما دلسوزانه زمان می گذارد و خیلی ریزبینانه وبسایت را رصد میکند .

6 - با این که اکثر سئوکارها , کار محتوا نویسی را انجام نمیدهند ; اما یک سئوکار خوب می بایست بر نوشتن محتوای بهینه سازی وب سایت بیس مسلط باشد . و بتواند محتوا نویس را ارشاد کند و محتوای سایت شمارا بررسی و ادیت کند .

7 - سئوکار متخصص و حرفه ای به ابزارهایی که اخلاق و رفتار کاربران را بررسی میکند اشراف دارند چون فقط هدایت کاربر به وبسایت اهمیت ندارد و این کاربران می بایست به مشتری تبدیل شوند و از خدمات تارنما شما استعمال کنند و این میسر نیس مگر با بررسی خلق و خوی آن‌ها در ورودشان به تارنما با استفاده از ابزار هایی مانند گوگل انالیتیکس ( google analytics ) .

8 - تمام کارهای با صرفه سازی تارنما بیس سایت شما را انجام میدهد و هیچ ایرادی در تارنما شما از دید بهینه سازی وب سایت بیس بودن باقی نمی ماند . ویژگی های مثل داشتن هدینگ ( h1 , h2 , h3 , … ) , تایتل و دیسکریپشن ( title & description ) , متن جایگزین برای تصاویر ( alt ) , تایتل برای لینک و پیوند ( link title ) و ویژگی های دیگه ای مثل بهینه بودن سرعت وبسایت , کم حجم کردن پوشه های سی اس اس و جی اس ( minify css&js ) و مورد ها فراوان دیگری که در مقاله ها دیگر وب سایت رهام وب بصورت مفصل به آن پرداخته شده است .

به شما سفارش می‌کنم مقاله ویژگی های مهم سئوی وب سایت چیست؟ را بخوانید .

9 - یک سئوکار خوب شما را برای هزینه کردن در راههای تبلیغاتی به خیر موعظه می کند مثلا استعمال از رپورتاژ , بک پیوند فعالیت کردن روی شبکه‌های‌مردمی ( social media ) نظیر فیسبوک اینستاگرام و توییتر که برای گوگل اهمیت ویژه ای دارند .

10 - سئوکار حرفه ای می بایست سبب شود ازدحام وب سایت شما بالا رود و کاربران و در پایان مشتریان زیادی برای خدمات یا تولید ها شما فراهم بشوند

سئوکار خوب و حرفه ای چقدر درآمد دارد؟

میزان درآمد سئو سایت کار به عوامل زیادی بستگی دارد یکی‌از این عامل ها همان ویژگی هایی است که برای شما در صدر توضیح داده شد . یکی دیگر از عامل ها میزان تجربه کاری و نمونه کارهای پیروز است ومیزان تعهد کاری کارشناس سئو وب سایت است . و یکی دیگر از مهمترین دست اندرکاران پرزنت خود فرد سئو وب سایت عمل است . این ادله تنها یگانه کارشناسان سئو نیست و در تمام مسئله های کاری یک عامل مهم برای مشخص و معلوم شدن میزان دستمزد سئوکار است . اینکه کارشناس به چه اندازه بتواند خودش را خوب نام گذاری کند و چه تعداد مشتری راضی برای خود نگه دارد .

https://t.co/tYqLQhSwPm?amp=1

یکی‌از مهمترین دلایلی که باید به فکر با صرفه سازی تارنما مان باشیم صرفه جویی در هزینه تبلیغات است . از طرفی هر تبلیغاتی ممکن است برای کسب و کار شما دارای منفعت و هدفمند نباشد! در خیلی از کمپین های تبلیغاتی دیده شده افراد زیادی صرفا برای کنجکاوی روی بنر تبلیغاتی مورد نظر کلیک می‌نمایند .