وبلاگ کارشناس و مدیر سئو سایت

• برگه نخستین گوگل رویایی دست نیافتنی نیست! خوب تر است دراین باره با یک شخص ماهر مشاوره فرمائید و از سرویس ها سئو سایت توسعه یافته به کارگیری فرمایید تا در سرعت بالا ترین زمان ممکن و با شایسته ترین بها به منزلت دلخواه برسید . ما دوست داریم که در این مورد

با بمب‌های گوگلی آشنا شویم

با بمبهای گوگلی آشنا شویم و بدانیم بمباران گوگلی چیست؟

 

 

بمب گوگلی که می گویند یعنی چه ؟!

در صورتیکه بخواهیم این مضمون‌ را به‌طور معمولی شرح دهیم , این عمل اساسا بمباران کردن موتور کاوش بوسیله لینک‌هایی است که به یک ورقه یگانه و با عبارتی یگانه پیامبر می‌شوند به ترتیبی که کاوش مبتنی بر آن عبارت استفاده کننده جستجوگر را در او‌لین مورد به کاغذ پیوند داده شده ساماندهی نماید .

▪ چه‌طور یک بمب گوگلی ساخته می شود؟

اصولا موتورهای کاوش برا شالوده لینک‌هایی که به صفحه های داده میگردند فعالیت می نمایند . اساس موتورهای کاوش طوری سازه شده‌است که لینک‌های موجود در وبلاگ‌ها و سایت‌ها را یافته و مبتنی بر تعداد آن لینک‌هایی که به آن کاغذ داده شده‌است جايگاه می دهند .

درحال حاضر ما تلاش می‌کنیم چند متعددی پیوند را به یک برگه با تیتر یگانه بدهیم تا گوگل گول بخورد و به آن ورقه امتیاز دهد .

راجع‌به نمونه ذکر شده گزینش ورقه بیوگرافی بوش با کاوش واژه و کلمه ناتوان به این شکل فعالیت شده‌است : در سایتها و وبلاگهای متعدد , با تیتر ناتوان به کاغذ بیوگرافی بوش در تارنما کاخ سپید ( وبسایت قانونی دولت ایالات متحده ) لینک می دهید!! یک دفعه صدها هزار بلاگ و سایت به ورقه بیوگرافی بوش در تارنما کاخ سپید لینک و پیوند می دهند!!! عالی گوگل نگاه می کند می بیند که به ورقه بیوگرافی لینکهای متعددی داده شده‌است که تیتر آن ناتوان است . پس صفحه بیوگرافی را با تیتر بوش ناتوان با بیشترین امتیاز در وب سایت ثبت مینماید . این بمب گذاری شد .

اکنون یکی مثل اینجانب کلمه و واژه ناتوان را کاوش می نماید , گوگل براساس قواعد خویش و با دقت به بیشترین امتیازی که به ناتوان را مرتبط با ورقه بیوگرافی در خویش دارد , ورقه مذکور را بعنوان او‌لین مورد پیداشده ارایه میدهد

 

f:id:samdhprint:20200617041825j:plain

بمب گوگلی

 

▪ چطوری بمب فعالیت می‌نماید

بدیهی‌ست هر چه تعداد لینک‌های داده شده به آن کاغذ ( ولی بر پایه ی مخلوط روی لینک و پیوند ) بیش‌تر باشد , این درجه خوبتر خواهد بود . مبنی بر چنین الگوریتمی در موتورهای کاوش , و با انگیزه‌های متعدد , بمب‌های اینترنتی به وسیله گروهی از تولیدکنندگان محتوا از جمله وبلاگ‌ها و سایت‌ها که در زمینه‌ای مشترک هستند , ساخته می گردند .

▪ گوگل با بمب های گوگلی چه برخوردی دارند

ولی خویش عوامل گوگل هیچ تمایل به بمبهای گوگلی ندارند دلیل آنهم این داستان تمام کارایی دست اندرکان این موتور کاوش جنبش به سویی است که جستجوها منطقی خیس و نزدیکتر به کلمات حیاتی مورد کاوش است و بمب ها موتورجستجو را از این انگیزه گم راه میکند .

از سویی از بخش اعظمی از موارد مثل داستان دیدنی کلمه و واژه حساس ناتوان و بیوگرافی بوش سبب خشم و کینه ورزی بعضی از اشخاص مالک رخنه , گروهها و چه بسا کشورها می شود که خیلی مناسب گوگل نیست .

ولی گوگل با این پدیده بدون شوخی برخورد نمی کند معمولی است انجام و پیاده سازی قواعد و اصول جايگاه گوگل از روش خودرو ها هوشمند سوای دخالت آدم انجام می شود , گوگل اگر بخواهد این نوع سکو بندی را حذف نماید یا این که نادیده بگیرد سایتها دارنده نام و ترسیم عالم از موتور کاوش حذف میگردند در هرحال سایتها و وبلاگهای متفاوت به سایتها دارای اسم و رسم پیوند می دهند مانند خبرگزاری ایرنا جمهوری اسلامی , در عمده سایتهای خبری جمهوری اسلامی ایران دارنده لینک و پیوند است در حالی که بمبی در کار نیست چه بسا خویش گوگل نیز مشمول این مورد است .

از طرف دیگر گوگل از این مورد نیز مضاعف رنجیده نیست , گهگاهی چنین بمبهایی و رفلکس خبری آن در سایتها و وبلاگها مشهوریت گوگل این غول بزرگ عالم گوشزد می نماید مانند همین ناتوان که بسیاری به گوگل مراجعه تا حقیقت را خویش ببینند , در منظر کلان هم گوگل درصورتی که بخواهد , به صورت موردی برخورد نماید , به تدریج سبب ساز کاهش محبوبیت و نابودی می شود!! گرچه گوگل در قبال اینچنین بمبهایی دست بسته کار نمیکند البته خیلی نیز دل نمی سوزاند .

● جدا سازی بمب‌های گوگلی

 

بمب های گوگل کدام است؟

۱ ) بمب‌های مزاح یا این که Humor Bombs : همان گونه که از نامش پیداست این بمب‌ها برای طنز و مزاح ساخت می گردند و انگیزه آن جوک با شخص , کمپانی یا این که هر چیز دیگر است .

۲ ) بمب‌های فردی یا این که Ego Bombs : بمباران گوگل با اسم اشخاص . در این باره با جستجوی اشخاص بر اساس اسم یک شخص , ورقه فردی او سکو نخستین را کسب میکند .

۳ ) بمب‌های مبلغی یا این که Money Bombs : در این مورد

با بمبهای گوگلی آشنا شویم و بدانیم بمباران گوگلی چیست؟

4 ) بمب‌های دادگستر یا این که Justice Bombs : دراین‌صورت انگیزه‌های زیادی از قبیل کمک به یک شخص , اعتراض و یا این که هر هدف مشابهی برای ساخت بمب گوگلی موجود هست .

▪ یک سوابق بمب گوگلی در کشور‌ایران

برای ساختن و سازمان یک بمب گوگلی می بایست یک مجموعه شبکه مجازی متشکل از صدها هزار وبسایت و وب لاگ با سیاست واحد در اختیار داشت که با انگیزه خاص به برگه مورد نظرمان پیوند دهند ویا ما می بایست سرورها و کامپیوترهای با اهمیت خدمت دهنده تارنما در اختیار داشته باشیم که چنین لینکهایی را بسازیم .

شبکه مجازی متحدد میتواند از فی مابین گروههای فکری و سیاسی مختص و یا این که گروههای تجاری و چه بسا مردمان یک میهن چهره دهد .

سال قبل وقتی که مؤسسه National Geography در اطلس خویش مبادرت به درج اسم خلیج عربی به جای خلیج عجم نموده است و خشم ایرانیان اکثری را برانگیخته کرده و اعتراضات بخش اعظمی را به همراه داشته است . به همین علت یک بمب گوگلی در اعتراض به این فعالیت در اکنون ساخت است که با عبارت Arabian Gulf و با لینک و پیوند به کاغذ روی پیوند فعالیت می‌کند . ورقه دیگری که به همین صورت و با محتوای طنز ساخته شده است با عبارت الخلیج العربی ( با ی عربی ) تاسیس شده است . شما نیز در‌حالتی که بدین مسائل معترضید و وبلاگ یا این که سایتی دارید , با همین عبارات و با لینک و پیوند به آن صفحه های , رتبه آنان را در موتورهای کاوش بالا ببرید و در ساخت این بمب‌ها شرکت کردن کنید . ) ولی پاره ای دیر شده‌است )

▪ بمب گوگل برای خلیج دائمی پارسی

سال گذشته بود که خبرنامه نشنال جئوگرافیک ایالات متحده در جدیدترین محرمانه نقشه هایش در جلوی اسم خلیج عجم عبارت خلیج عربی را در پرانتز ذکر کرده و همچنین در قبال اسم جزیره ها سه گانه نیز درپرانتز عبارت « اشغال شده به وسیله ایران» را آورده است . البته ایرانیان بویژه همسایه وبلاگستان پارسی در قبال این گستاخی ساکت ننشستند و با پر کردن یک پتیشن و جالب خیس از آن با استفاده از ترفند بمب گوگل به تقابل با آن برخاستند . برای ساختن بمب گوگلی کافی است که تعداد متعددی سایت و بلاگ به برگه خاصی در وب لینک بدهند و بدین ترتیب درجه ورقه یا این که تارنما مذکور در موتور سرچ گوگل بالا می آید . در اینجا با اختراع لگو ماهی صفحه جذاب ذیل ساخته شد , و هرکس که عبارت arabian gulf را در گوگل سرچ نماید اولی سود آن این برگه منتهی خواهد شد . این مبادرت مفید و پباده سازی هوشمندانه و بامزه صفحه منعکس شدن خیر در رسانه ها و خبرگزاریها داشته است و اکنون یکی پربازدید ترین عکسهای یاهو نیز شده‌است خبرش نیز تو خبرگزاریها پیچید و در کنار طومار هایی که فرستادیم به نشنال جئوگرافی سبب شد که بالاخره نشنال جئوگرافی نقشه اش رو تصحیح کرد

 

https://ismaeilsahab.ir/negative-seo/

▪ وحدت آن لاین

لطف بمباران گوگل در‌این است که در حالتی‌که هر کاربری سازه به تشخیص خویش به یک کاغذ پیوند بدهد سود ای نتیجه ها نمی‌شود و بمباران گوگل صرفا با همدلی یوزرها با اذهان متحد در کلیه نقاط عالم ممکن شده‌است . اکنون بیشتراز هر زمان دیگری توان و تاثیرگذاری وب مشخص و معلوم می شود . وب تحت عنوان یک رسانه آزاد میتواند سبب ساز هم بستگی ملی ایرانیان شود .

وب همانند یک رسانه عملگرا منجر شده تا اعتراض گروهها و ملتها خیر تنها به سخن بلکه به شغل های اجرایی رسد .