وبلاگ کارشناس و مدیر سئو سایت

• برگه نخستین گوگل رویایی دست نیافتنی نیست! خوب تر است دراین باره با یک شخص ماهر مشاوره فرمائید و از سرویس ها سئو سایت توسعه یافته به کارگیری فرمایید تا در سرعت بالا ترین زمان ممکن و با شایسته ترین بها به منزلت دلخواه برسید . ما دوست داریم که در این مورد

چرا محتوای کپی مشکل‌آفرین است؟

چرا محتوای کپی مشکل‌آفرین است؟ چه گونه محتوای اسکن را تشخیص دهیم؟

 

محتوای کپی در دنیای آنلاین تعریف ساده‌ای دارااست : هنگامی شما از محتوای یک تارنما و مرجع دیگر فارغ از تغییر تحول استعمال می کنید اسکن اسم داراست . اصطلاحا به آن Plagiarism نیز گفته می شود . البته چرا برندها و وبسایت‌ها همت می کنند از اسکن نبودن محتوا , گذشته از تکثیر اطمینان نتیجه ها کنند؟ می خواهیم درین مقاله به مشکلات و معایب محتوای اسکن بپردازیم و در غایت یک ابزار کاربردی برای تشخیص محتوای نسخه برداری به شما معرفی خوا‌هیم کرد .

گوگل محتوای نسخه برداری را دوست ندارد .

 

در حقیقت گوگل از محتوای اسکن متنفر است . مدام گفته می‌گردد که در‌صورتی‌که میخواهید دل گوگل به را دست بیاورید ایجاد محتوا شایسته ترین فعالیت است . در دنیای آنلاین وبسایت‌هایی که میخواهند از دید سئوی وب سایت و رتبه‌ی موتورهای کاوش ترقی داشته باشند , می بایست به ساخت محتوا کیفیت عالی بپردازند . چرا‌که برای گوگل کیفیت در حق تقدم اولیه جای دارد . صرفا چیزی که می بایست به شدت از آن دوری نمایند محتوای نسخه برداری و تکراری است .

 

گوگل به آسانی قادر است محتوای شما‌را حین کرول و ایندکس محاسبه نماید و در صورتی‌که که اسکن باشد به راحتی‌ آن را تشخیص میدهد . در حالتی که تشخیص بدهد چه اتفاقی می‌افتد؟

گوگل و محتوای اسکن

 

گوگل ضوابط محکم و مشقت در خصوص کپی‌رایت و حق تکثیر دارااست . تا یک سری سال پیش در حالتی‌که محتوای نسخه برداری در یک وب سایت منتشر می شد گوگل تمام سایت را جریمه میکرد و وبسایت‌ در بیشتر کلیدواژه‌ها مبتلا افت رتبه‌ی خشن می شد . ولی گوگل اکنون فقط خویش کاغذ و کلیدواژه‌ی نسخه برداری را جریمه مینماید و تاهنگامیکه شما صفحه‌ی موردنظر را از لحاظ محتوای داپلیکیت دستکاری نکنید و خطاها آن را برطرف نکنید در حاصل جستجوی گوگل چشم نمی‌شوید . درضمن این محتوای نسخه برداری یک سیگنال بد به گوگل ارسال می نماید و چه بسا در‌صورتی‌که در حاصل کاوش چشم گردید نیز رتبه‌ی جالبی نخواهید داشت . ( سئوکارها یک ضرب‌المثل دیدنی در این مورد دارا هستند : در صورتی‌که می خواهید مرده‌ای را دفن فرمایید شایسته ترین جا صفحه‌ی دوم گوگل است . ) پس در‌صورتی‌که انگیزه شما از ایجاد محتوا درجه به دست آوردن در گوگل است بایستی روی نسخه برداری نبودن محتوا آلرژی بیشتری نشان دهید .

بازدیدکنندگان نیز محتوای نسخه برداری را دوست ندارند .

 

تصور کنید وارد یک وب سایت میشوید و استارت به قرائت یک مقاله میکنید البته بعداز قرائت گزاره نخستین نوشته متوجه میشوید که‌این مقاله را تا قبل از این جای دیگری دیده‌اید . چه احساساتی پیدا خواهید کرد؟ در گام اولیه برگه را ترک خواهید کرد و احتمالا هیچ‌وقت به محتوایی که آن وب سایت منتشر می نماید اعتماد نداشته باشید .

محتوای نسخه برداری

 

اساسا آدم محتوای نسخه برداری و تکراری را دوست ندارد . یک فیلم نسخه برداری , یک روایت اسکن , توییت اسکن , موبایل چینی , فرقی نمی کند . بشر مدام چیزهای اصل و اورجینال را ترجیح می دهد . محتوا نیز طعام کلیدی بشر در دنیای آنلاین است . در حالتی که بازدیدکنندگان شم نمایند محتوایی که شما ایجاد میکنید نسخه برداری شده‌است به آسانی شما‌را رها مینمایند و یک سیگنال بد نیز به مغز آنان ارسال میشود .

 

پس چه بسا در صورتی گوگل و موتورهای کاوش را نیز بدور زدید با یوزرها و بازدیدکنندگان چکار خواهید کرد؟ اصل نخستین در ساخت محتوا این است که یونیک و اختصاصی باشید . اسکن نبودن محتوا یک مزیت نیست بلکه یک ضرورت است . ساده‌تر بگوییم : شما نباید محتوای اسکن در وب سایت خویش داشته باشید .

 

می خواهیم یک ابزار محتوا به شما معرفی کنیم که تشخیص محتوای اسکن را به راحتی برای شما ممکن می‌سازد . ابزاری که به شما در پروسه ساخت محتوا و بازاریابی محتوا امداد می نماید .

Plagiarism Checker‌ , ابزار تشخیص محتوای نسخه برداری

ابزار نظارت کردن محتوا

 

چنانچه ساخت محتوا تارنما خویش را به صورت ریموت و یا این که دورکاری انجام می‌دهید یا این که این که محتوا را برون‌سپاری می کنید و با موسسه ها ایجاد محتوا همیاری میکنید بایستی از اسکن نبودن محتوا اطمینان نتیجه ها فرمائید . چگونه؟ تک تک پاراگراف‌ها را در گوگل کاوش می‌کنید؟ بی تردید خیر . راه‌ ساده‌تری نیز موجود است .

 

https://lnkd.in/e6QGWXG

Plagiarism Checker ابزار محتوا کاربردی و پراستفاده‌ای است که عمده کسب و امور از آن استعمال می نمایند . این ابزار مکانیزم خاصی داراست . محتوایی که میخواهید اسکن بودن آن را تحلیل فرمائید را وارد میکنید و دکمه‌ی ارزیابی کردن محتوا را می‌زنید . نرم‌افزار با دقت الگوریتم‌ها و داده‌هایی که دارااست بخش‌های متعدد محتوا را در دنیای بزرگ و پهناور اینترنت کاوش می کند و در صورتی‌که بخش‌هایی از آن نسخه برداری باشد به شما اطلاع می دهد .