چرا محتوای کپی مشکلآفرین است؟
چرا محتوای کپی مشکلآفرین است؟ چه گونه محتوای اسکن را تشخیص دهیم؟
محتوای کپی در دنیای آنلاین تعریف سادهای دارااست : هنگامی شما از محتوای یک تارنما و مرجع دیگر فارغ از تغییر تحول استعمال می کنید اسکن اسم داراست . اصطلاحا به آن Plagiarism نیز گفته می شود . البته چرا برندها و وبسایتها همت می کنند از اسکن نبودن محتوا , گذشته از تکثیر اطمینان نتیجه ها کنند؟ می خواهیم درین مقاله به مشکلات و معایب محتوای اسکن بپردازیم و در غایت یک ابزار کاربردی برای تشخیص محتوای نسخه برداری به شما معرفی خواهیم کرد .
گوگل محتوای نسخه برداری را دوست ندارد .
در حقیقت گوگل از محتوای اسکن متنفر است . مدام گفته میگردد که درصورتیکه میخواهید دل گوگل به را دست بیاورید ایجاد محتوا شایسته ترین فعالیت است . در دنیای آنلاین وبسایتهایی که میخواهند از دید سئوی وب سایت و رتبهی موتورهای کاوش ترقی داشته باشند , می بایست به ساخت محتوا کیفیت عالی بپردازند . چراکه برای گوگل کیفیت در حق تقدم اولیه جای دارد . صرفا چیزی که می بایست به شدت از آن دوری نمایند محتوای نسخه برداری و تکراری است .
گوگل به آسانی قادر است محتوای شمارا حین کرول و ایندکس محاسبه نماید و در صورتیکه که اسکن باشد به راحتی آن را تشخیص میدهد . در حالتی که تشخیص بدهد چه اتفاقی میافتد؟
گوگل و محتوای اسکن
گوگل ضوابط محکم و مشقت در خصوص کپیرایت و حق تکثیر دارااست . تا یک سری سال پیش در حالتیکه محتوای نسخه برداری در یک وب سایت منتشر می شد گوگل تمام سایت را جریمه میکرد و وبسایت در بیشتر کلیدواژهها مبتلا افت رتبهی خشن می شد . ولی گوگل اکنون فقط خویش کاغذ و کلیدواژهی نسخه برداری را جریمه مینماید و تاهنگامیکه شما صفحهی موردنظر را از لحاظ محتوای داپلیکیت دستکاری نکنید و خطاها آن را برطرف نکنید در حاصل جستجوی گوگل چشم نمیشوید . درضمن این محتوای نسخه برداری یک سیگنال بد به گوگل ارسال می نماید و چه بسا درصورتیکه در حاصل کاوش چشم گردید نیز رتبهی جالبی نخواهید داشت . ( سئوکارها یک ضربالمثل دیدنی در این مورد دارا هستند : در صورتیکه می خواهید مردهای را دفن فرمایید شایسته ترین جا صفحهی دوم گوگل است . ) پس درصورتیکه انگیزه شما از ایجاد محتوا درجه به دست آوردن در گوگل است بایستی روی نسخه برداری نبودن محتوا آلرژی بیشتری نشان دهید .
بازدیدکنندگان نیز محتوای نسخه برداری را دوست ندارند .
تصور کنید وارد یک وب سایت میشوید و استارت به قرائت یک مقاله میکنید البته بعداز قرائت گزاره نخستین نوشته متوجه میشوید کهاین مقاله را تا قبل از این جای دیگری دیدهاید . چه احساساتی پیدا خواهید کرد؟ در گام اولیه برگه را ترک خواهید کرد و احتمالا هیچوقت به محتوایی که آن وب سایت منتشر می نماید اعتماد نداشته باشید .
محتوای نسخه برداری
اساسا آدم محتوای نسخه برداری و تکراری را دوست ندارد . یک فیلم نسخه برداری , یک روایت اسکن , توییت اسکن , موبایل چینی , فرقی نمی کند . بشر مدام چیزهای اصل و اورجینال را ترجیح می دهد . محتوا نیز طعام کلیدی بشر در دنیای آنلاین است . در حالتی که بازدیدکنندگان شم نمایند محتوایی که شما ایجاد میکنید نسخه برداری شدهاست به آسانی شمارا رها مینمایند و یک سیگنال بد نیز به مغز آنان ارسال میشود .
پس چه بسا در صورتی گوگل و موتورهای کاوش را نیز بدور زدید با یوزرها و بازدیدکنندگان چکار خواهید کرد؟ اصل نخستین در ساخت محتوا این است که یونیک و اختصاصی باشید . اسکن نبودن محتوا یک مزیت نیست بلکه یک ضرورت است . سادهتر بگوییم : شما نباید محتوای اسکن در وب سایت خویش داشته باشید .
می خواهیم یک ابزار محتوا به شما معرفی کنیم که تشخیص محتوای اسکن را به راحتی برای شما ممکن میسازد . ابزاری که به شما در پروسه ساخت محتوا و بازاریابی محتوا امداد می نماید .
Plagiarism Checker , ابزار تشخیص محتوای نسخه برداری
ابزار نظارت کردن محتوا
چنانچه ساخت محتوا تارنما خویش را به صورت ریموت و یا این که دورکاری انجام میدهید یا این که این که محتوا را برونسپاری می کنید و با موسسه ها ایجاد محتوا همیاری میکنید بایستی از اسکن نبودن محتوا اطمینان نتیجه ها فرمائید . چگونه؟ تک تک پاراگرافها را در گوگل کاوش میکنید؟ بی تردید خیر . راه سادهتری نیز موجود است .
Plagiarism Checker ابزار محتوا کاربردی و پراستفادهای است که عمده کسب و امور از آن استعمال می نمایند . این ابزار مکانیزم خاصی داراست . محتوایی که میخواهید اسکن بودن آن را تحلیل فرمائید را وارد میکنید و دکمهی ارزیابی کردن محتوا را میزنید . نرمافزار با دقت الگوریتمها و دادههایی که دارااست بخشهای متعدد محتوا را در دنیای بزرگ و پهناور اینترنت کاوش می کند و در صورتیکه بخشهایی از آن نسخه برداری باشد به شما اطلاع می دهد .