وبلاگ کارشناس و مدیر سئو سایت

• برگه نخستین گوگل رویایی دست نیافتنی نیست! خوب تر است دراین باره با یک شخص ماهر مشاوره فرمائید و از سرویس ها سئو سایت توسعه یافته به کارگیری فرمایید تا در سرعت بالا ترین زمان ممکن و با شایسته ترین بها به منزلت دلخواه برسید . ما دوست داریم که در این مورد

سئوکار حرفه ای کیست؟

 

سئوکار حرفه ای چه شخصی است و چه وظیفه‌های و کارهایی بر گردن او است؟ چرا نیاز به یک seo کار حرفه ای داریم؟ این ها سوالاتی است که ممکن است در ذهن بیشتر کسب و کارهای آنلاین صورت بگیرد و این ایام افراد زیادی در گوگل سرچ می‌کنند . طراحی یک سایت کاربرپسند برای یک کسب و کار آنلاین بدون سئوی وب سایت یک هزینه بلااستفاده است زیرا بدون بهینه سازی سایت شما نمی توانید مشتریان هدف و حتی مشتریان تازه خود را پیدا نمائید . آیا می دانید برای انتخاب یک سئوکار حرفه ای وردپرس چه ملاک هایی اساسی است؟ بیشتر شرکت های و صاحبان وب سایت , هنگام تعیین یک سئوکار حرفه ای یا همان متخصص بهینه سازی وب سایت مبتلا سردرگمی می گردند که چه‌گونه یک سئوکار حرفه ای را تشخیص و آن را استخدام کنند . قبل از جواب دادن به همگی سوال ها بالا , می بایست در ابتدا بدانید که یک سئوکار چه کسی است؟

 

 

سئوکار کیست؟

 

سئوکار چه میباشد , متخصص بهینه سازی وب سایت ( seo specialist ) کیست؟ آیا استعمال از هر سئوکاری درست است یا بهتر است که از سئوکار حرفه ای استفاده کنیم؟ در صورتی‌که برای گسترش کسب وکار خود پا به دنیای دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین نهاده اید , خوبتر است که کارایی خود را بکنید زیرا به کارگیری از سایت و کسب و عمل آنلاین , به شما قابلیت استفاده از مشتریان جدید را میدهد . شما بایستی به گوگل به عنوان یک موتور جستجوی مشتری یاب نگاه فرمائید . از اینرو بایستی یک وبسایت بهینه از دید بهینه سازی وب سایت و دیگر پارامترها برای کاربران خود داشته باشید . زیرا چنانچه اینطور نباشد , وبسایت شما در میان انبوهی از وبسایت های رقیبانتان دفن شده و حرفی برای گفتن در کسب و فعالیت آنلاین نخواهید داشت . علاوه بر این از ازدحام مشتریان علاقمند که توان بالقوه برای تبدیل شدن به یک مشتری خوب را دارند , بی فایده خواهید ماند .

چگونه یک متخصص بهینه سازی وب سایت را بشناسیم؟

 

راه های متمایز برای شناخت یک سئوکار حرفه ای موجود هست که از این در میان می توان به نمونه کارهای بهینه سازی سایت او , وضعیت فعلی سایت مشتریان در رقابت بازاریابی آنلاین و تجربه و مهارت سئوکار اشاره کرد . یک سئوکار بایستی همواره خود را با علم روز الگوریتم های گوگل آپدیت کند و دانش خود را بروز نگه دارااست . علاوه بر این یک سئوکار حرفه ای بایستی دانش فنی و توان لازم برای اجرای تکنیک های سئوی داخلی و خارجی سایت را داشته باشد .

یک متخصص بهینه سازی وب سایت یا کارشناس سئو وب سایت چه کارهایی انجام می دهد؟

 

پارامترها و فاکتورهایی که در درجه دهی سایت ها , مطابق با الگوریتم های گوگل موجود هست , فراوان فراوان است به طوری که حتی یک متخصص سئوی سایت هم فارغ از یادداشت کردن , ممکن است آنها را فراموش کند . هم اکنون مشکل زمانی بزرگتر می شود که این پارامترها وزن یکسانی ندارد و همواره تاثیرهای مختلفی روی بهینه سازی وب سایت دارد . کارهای یک بهینه سازی وب سایت حرفه ای تنها به ساخت بک لینک و متا تگ های آن خلاصه نمی شود . متخصص با صرفه سازی تارنما می بایست بهترین لغت ها را برای باصرفه سازی گزینش کند و برای هر کلمه و واژه حیاتی یک برگه فرود بسازد . با انتخاب بهترین کلمات و لغات توسط متخصص سئوی وب سایت , تعداد زیادی از افراد علاقمند به وب سایت شما , بوسیله گوگل به آن سوق دهی میگردند و به خاطر همین , گوگل را برای شما یک مشتری یاب معرفی کرده ایم . این افراد علاقمند توان زیادی در تبدیل شدن به یک مشتری بالقوه را دارا هستند . باصرفه سازی تارنما شما , برای موتورهای جستجو به معنی درایت از این فاکتورها و فعال‌ساز‌ی تاکتیک های جدید و متناسب با آن هاست . با این حال با تغییر تحول منش عمل موتورهای جستجو , دیگر نمیتوان به روش های سئو دیرین اتکا کرد . سئو سایت حرفه ای همواره پس از باصرفه شدن صفحه ها , به ساخت محتوای با صرفه تاکید دارد .

چه کسی seo کار حرفه ای است؟

 

در بهینه سازی وب سایت تعداد پارامترهای زیادی دخیل است تا یک وب سایت به رنک خیر بتواند دست یابد .

وظایف سئوکار حرفه ای چیست؟

 

یک متخصص سئو وب سایت بایستی تخصص های زیادی داشته باشد تا بتواند وبسایت شما را حرفه ای باصرفه سازی تارنما کند . این تخصص ها مانند کار و مدیر سیستم های رئیس محتوا است . علاوه بر آن مهارت های دیگری نیز وجود دارد که می توان به مورد ها پایین اشاره کرد :

 

  • ساخت پیوند و میزان اهمیت لینک و پیوند در طرز بهینه سازی سایت کردن سایت
  • اهمیت سئو داخلی بر روی بهبود رنک وب سایت
  • اهمیت و تشخیص پارامترهای تاثیر گذار در سئو آف پیج روی با صرفه سازی سایت
  • به کارگیری ازمحتوای بهینه و ناب برای بهینه سازی وب سایت
  • استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت هدفمند برای بهبود سئوی سایت
  • استفاده از تبلیغات پنجره ای , کلیکی و بنری
  • به کار گیری از کلیپ و پادکست برای بهبود سئو وب سایت

 

علاوه بر این که یک سئوکار حرفه ای برای انجام سئو سایت شما به صورت حرفه ای , باید همواره دانش خود را بروز نگه دارااست , بایستی روش های مختلفی را برای به دست آوردن سود خوبتر با هم مخلوط کند و تارنما شما را بهینه سازی وب سایت کند . به یاد داشته باشید که فریب کلماتی مثل باصرفه سازی تارنما تضميني در یک ماه را نخورید .

 

استخدام سئو کار حرفه ای

 

برای استخدام سئوکار حرفه ای هنگام گفتگو با یک متخصص سئوی سایت باید با اصول و مبانی اول سئوی سایت آشنایی داشته باشید . همچنین بایستی موردها تحت را در استخدام سئوکار بررسی نمائید :

 

پیگیری حداقل یکی از پروژه های بهینه سازی سایت او

آماده کردن پرسش هایی درباره تکنیک های بهینه سازی وب سایت مورد استفاده توسط سئوکار

درخواست تجزیه و ارزیابی متخصص سئوی وب سایت از وب سایت شما

بررسی انجام موارد سئو وب سایت کلاه سیاه توسط متخصص بهینه سازی سایت

 

چگونگی افزایش رتبه بندی سئو

 

این مقاله برای مدیران بازاریابی , CMO ها و سایر مدیران است که برنامه ریزی استراتژی SEO این سال را انجام می دهند و میخواهند جايگاه بندی خود را ارتقا دهند . ما به شما کمک میکنیم تا با تصمیم گیری هوشمندانه باعث به ازدحام ارگانیک و درآمد ارگانیک بیشتر در سال 2020 شوید .

 

ما درین مقاله موضوعات تحت را توضیح خوا هیم داد :

 

انتخاب اهداف سئوی وب سایت .

یافتن ترک و اشکالات بهینه سازی وب سایت خود .

جلسات تیم معنا دار سئو وب سایت .

 

1 . حق تقدم بندی تلاشهای سئو سایت با OKR

 

ما می خواهیم اهداف مشخصی را برای عمل SEO خود تعریف کنیم . به همین علت من کار با OKR را دوست دارم , که مخفف اهداف و نتیجه ها مهم است .

 

این یک سیستم مدیریتی است که بوسیله اکثری از غول های فناوری از جمله گوگل استفاده می شود . آنان همت های SEO را برای اهداف مشخصی که میخواهیم به آنها برسیم , هدف گذاری مینمایند .

 

فعالیتهای سئوی سایت ما , با بینش و هدف کلی شرکت همخوانی دارد . یک هدف می تواند خلاقانه تر , الهام بخش تر و جالب تر از یک هدف قابل اندازه گیری کلاسیک ( SMART ) باشد .

 

ما معمولاً اهداف مشتریانه را سه ماهه تنظیم می کنیم . ساخت اهداف فرآیندی آگاهانه است که در آن , گروه ما یا سایر ذینفعان با مشتری مذاکره میکنیم تا چشم انداز ساخت شود .

 

یکسری مثال مشتمل بر :

 

برای محتوای شرکت خود یک استراتژی تعیین نمایید .

برای ارتقا اقتدار در Google , دو کمپین بک لینک و پیوند ( انگلیسی , آلمانی ) را اجرا فرمایید .

با بهبود ساختار وب سایت , یک اساس محکم برای موفقیت بهینه سازی سایت ساخت فرمایید .

 

حاصل کلیدی هدف الهام بخش را یگانه و قابل میزان گیری می‌نماید . با دستیابی به همه نتایج با اهمیت , یک هدف حاصل می شود .

 

نتایج دارای اهمیت می تواند مثل این باشد :

 

ازدحام ارگانیک را ارتقا دهید .

بهبود رتبه بندی برای کلمه ها دارای اهمیت هدف رقم خورده .

قابلیت تماشا تولید ها ارگانیک را برای کلمات دارای اهمیت مورد نظر در درصد X رویش دهید .

از طریق پست های مهمان , بک لینک و پیوند های مرتبط ساخت کنید .

تمام موردها فنی را که در حسابرسی فنی بیان شده شده است را برطرف فرمائید .

هر ماه مقداری از قطعات محتوا را هدایت کنید .

معیارهای اختصاصی , تکراری و همگانی محتوا را بهبود بخشید .