وبلاگ کارشناس و مدیر سئو سایت

• برگه نخستین گوگل رویایی دست نیافتنی نیست! خوب تر است دراین باره با یک شخص ماهر مشاوره فرمائید و از سرویس ها سئو سایت توسعه یافته به کارگیری فرمایید تا در سرعت بالا ترین زمان ممکن و با شایسته ترین بها به منزلت دلخواه برسید . ما دوست داریم که در این مورد

روش های قرارگیری در صفحه اول گوگل در مدت کوتاه

قرار به دست آوردن در کاغذ اولیه گوگل یک کدام از بزرگترین و معضل برانگیزترین گرفتاری های متخصصان بهینه سازی سایت بوده است . قرار به چنگ آوردن در ورق اولیه گوگل صرفا در صورتیکه قابلیت پذیر است که از تکنیک های سئوی وب سایت به شایسته ترین صورت ممکن به کارگیری فرمایید .

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

استعمال از لغت ها اصلی طولانی

https://ismaeilsahab.ir/first-page-of-google/

ولی اعتنا داشته باشید که هر مورد از این لغت ها طولانی نمی تواند راه‌بندان مضاعف متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد . صرفا در حالتی‌که می‌توانید شایسته ترین سعی را از کلمات با اهمیت طولانی استخراج فرمائید که جمعا تعداد متعددی از آنها‌را در محتواهای خویش به فعالیت برده باشید . با دقت به آمارها متوجه می شویم که بخش قابل توجهی از کاوش های گوگل را عبارت های حیاتی طولانی به خویش اختصاص داده اند . جايگاه به چنگ آوردن برای کلمه ها حیاتی طولانی بی آلایش خیس است ; بدین علت که رقابت برای آنان به مراتب کمتر خواهد بود .

 

نکته جذاب این است که تارنما های فروشگاهی از این مورد می‌توانند غایت استعمال را بکنند . با دقت به مقاله فراگیری بهینه سازی سایت های فروشگاهی متوجه می شویم که حدود ۶۰ درصد از خریداران از عبارت های مهم طولانی به کار گیری می نماید ; چراکه آنان میخواهند داده ها ظریف ‌تری درخصوص متاع متبوع خویش داشته باشند .

استعمال از عبارات اصلی LSI

به کارگیری از عبارات اساسی LSI یک کدام از موثرترین روش ها در ارتقا سکو وبسایت شما است . این روش شما‌را از هر دسته جریمه احتمالی از سمت گوگل منع خواهد کرد . به شرطی که از این نکته نیز صحیح به کار گیری نمایید .

در حالتی‌که از یک واژه و کلمه حساس که کلیدواژه حیاتی شماست به کار گیری فرمائید , از سوی الگوریتم پنگوئن جریمه خواهید شد و این عمل سبب ساز افت درجه شما خواهد شد .

پس خوبتر است :

به جای تکرار مجدد به عبارتی کلمه و واژه مهم , از عبارات دارای اهمیت LSI استعمال فرمائید تا به کیفیت مقاله خودتان نیز یاری فرمائید .

هرچه محتوای شما خوبتر باشد , کاغذ اینترنت شما برای عبارات با اهمیت گوناگون ظواهر می شود . در غایت سبب ارتقاء ازدحام طبیعی وبسایت شما خواهد شد .

شما صرفا می بایست شایسته ترین لغت ها اصلی LSI را پیدا فرمایید و آن ها را در نوشته مطلوب در مکان مطلوب بیشتر نمائید . دقیا همینه! در شرایطی که این تکنیک را به دست آوردید , بی آلایش ترین خط مش برای ظواهر شدن وبسایت خویش در جستجوهای اولیه Google است .

خب سوالی که برای شما پیش خواهد آمد : از کجا میتوانیم لغت ها حساس LSI را پیدا کنیم؟

چند مکان موجود هست .

یافت کردن این کلمه ها اصلی مضاعف سهل است . برای یافتن شایسته ترین لغات اصلی LSI که به سوییچ کلمه و واژه با اهمیت شما بستگی دارد , میتوانید از Google Keyword یا این که ورقه حاصل جستجوی Google که به صورت بدون‌پول در اختیار شما قرار گرفته است , به کارگیری فرمائید .

همانند :

Google autocomplete

Google suggestion

Google Related

باصرفه کردن نقشه تارنما

این قضیه به بهینه سازی سایت محلی دارای اسم و رسم و دارای ارتباط می باشد . در‌این نصیب تارنما خویش را در نصیب Google map ثبت فرمایید . البته به صورت بدون نقص ودقیق .

ویژگی ها خویش را کاملا وارد نمایید و شماره تماس خویش و نشانی محل کارتان را به صورت ظریف وارد نمایید .

https://ismaeilsahab.ir/category/google-algorithm-for-seo/

بعداز کامل شدن داده ها خویش , عملکرد نمایید برای آن نظرها و سکو ثبت نمایید تا به ارتقاء سکو شما یاری دهد و پر سرعت خیس در لینک و پیوند های نخستین گوگل قرار بگیرید .

استعمال از AdWords برای قرار دریافت کردن در کاغذ اولیه گوگل

هم اکنون ممکن است سوال نمائید که AdWords نمی تواند راه‌بندان ارگانیک را برای تارنما شما جذب نماید . راجع‌به این قضیه در تاثیرگذار بودن آن برای اکثری از وبسایت ها , بایستی بگوییم که تعداد متعددی از صفحه ها گوگل با وب سایت هایی که از تبلیغات مبلغی استعمال کرده اند , مالامال شده‌است و در حالتی که استفاده کننده کاغذ را اسکرول نکند , به SERP ها نمیرسد . بخش اعظمی از اشخاص از همین نتیجه ها مبلغی برای کسب داده ها متبوع خویش استعمال می نمایند .

ساخت مقاله های بیشتر نسبت به رقبا

شما نمی توانید در کلیه پست های خویش یا این که در بیشتر آنها از عبارت های اصلی شبیه به کار گیری نمایید ; راهکار شما در واقع می بایست این باشد که هر پست شما نسبتاً بر دو عبارت اساسی تمرکز داشته باشد .

نکته ای که گفته شد , نشان دهنده این است که شما بایستی تعداد مضاعف متعددی مقاله برای وبسایت خویش ساخت نمایید . هرچه محتواهای بیشتری در تارنما خویش

تکنیک های اصلی در کاغذ نخستین گوگل

دلایل عدم نمایش وب سایت در برگه اولیه گوگل

یک کدام از مهم‌ترین مساله دراین باره دعوا زمان است . طبیعتاً زمانی که می‌خواهید برای یک عبارت حیاتی مربوط به صنعت کاری خویش درجه خیر اخذ نمائید , این فرایند زمان متعددی را به خویش اختصاص خواهد بخشید ; چراکه رقابت دراین باره مضاعف بوده و شما نمی توانید در بازه زمانی زمان زیاد کوتاهی به مرتبه نخستین سرچ در گوگل تبدیل گردید . فکر کنید که شما در موضوع فروش تولیدها خانگی کار دارید . یکی عبارت های حیاتی که فضای سبز نمیخواهید برای آن درجه اولیه در سرچ گوگل تبدیل گردید خرید خودرو لباسشویی است .

کافیست عبارت را در گوگل کاوش نمایید و وب سایت های رقبای خویش را ببینید . طبیعتاً این وبسایت ها اعتبار دامنه بالایی داشته و پیشی تصاحب کردن از آنها عمل معمولی ای نیست . گونه از وبسایت ها شایسته ترین کتب را ایجاد کرده و برای آن‌ها بک لینک و پیوند های فراوان با ارزشی ساخت کرده اند . در فیض عاقلانه نیست که هزینه و زمان مضاعف متعددی را برای رقابت با تارنما های برتر از دست بدهید ; مخصوصاً وقتی که شما جدیدا کسب و عمل اینترنتی خویش را استارت کرده باشید .

تکنیک های آوردن تارنما به ورقه اولیه گوگل

ساخت عنا وین ترغیب کننده

عنا وین یکی مهمترین قسمت های محتوای شما به اکانت میایند . فارغ از این‌که شما از تیتر های جالب و ترغیب کننده استعمال فرمایید , احتمال این‌که بتوانید روند قرار تصاحب کردن در ورقه نخستین گوگل را با موفقیت انجام دهید , فراوان ناچیز خواهد بود .

سوای یک تیتر با صرفه و جالب , چه بسا شایسته ترین محتواهای ساخت شده به وسیله شما نیز ممکن است که موردپسند مخاطبین قرار نگیرند . در سود , قبلی از این‌که بخواهید محتوای وبسایت خویش را منتشر فرمایید , بایستی برای چند سکو تیتر آن را تغییر‌و تحول دهید تا در غایت بتوانید شایسته ترین متنی که یوزرها را جذب می نماید , ارائه دهید .

در بیشتر مراکزی که به شما بهینه سازی سایت آموزش می‌بینند , بر اهمیت تیتر های مقاله های وبسایت , تاکید متعددی می شود . در فیض برای قرار دریافت کردن در برگه اولیه گوگل , بدون شک می بایست وقت متعددی را برای ساخت و باصرفه سازی تیتر های محتواهای خویش مورد به کار گیری قرار دهید .

با صرفه سازی سرعت تارنما

صفحه ها وب سایت شما بایستی بر روی کلیه دستگاه ها , با سرعت هرچه تمام , لود شوند . ذیل بودن سرعت ورقه وبسایت میتواند اثر منفی بر روی رنک وبسایت شما داشته باشد . ارگانیک است که هیچکس دوست ندارد که یک‌سری ثانیه چشم به راه شود تا به محتوای متبوع خویش دست پیدا نماید .

اعتبار اسم دامنه

هرچه برای بازه زمانی زمان بیشتری مالک یک دامنه وبسایت باشید , قیمت بیشتری دارااست . همینطور هرچه محتواهای ارزشمند بیشتری در‌این دامنه متبوع داشته باشید , بر اعتبار آن افزوده می شود . تلاش فرمایید تا از عبارت حیاتی مهم کسب و عمل اینترنتی خویش , در دامنه اینترنت سایتتان به کارگیری فرمائید . در این‌حالت , اقبال قرار تصاحب کردن در برگه نخستین گوگل برای شما به شدت ارتقاء پیدا خواهد کرد .

https://ismaeilsahab.ir/category/black-hat-seo-techniques/

تقریب زدن این که به چه میزان بک لینک و پیوند نیاز دارید

بک پیوند ها یک کدام از قسمت های دوچندان اساسی در فرآیند قرار به چنگ آوردن در ورقه اولیه گوگل به شمار میروند ; در حالتی که یه خرده با دنیای بهینه سازی سایت شناخت داشته باشید , می‌دانید که بک لینک و پیوند ها یکی فاکتورهای رنکینگ گوگل هم میباشند .

در فیض , در حالتی‌که برای شما و همکارانتان سوال شده‌است که چه‌طور در برگه نخستین گوگل قرار بگیریم , بایستی بگوییم که استعمال از بک لینک و پیوند های گرانبها در راهکار های باصرفه سازی سایت می‌تواند به نیکی به شما چهت نیل بدین انگیزه یاری دهد .

علاوه بر این که خویش گوگل نیز به حساس بودن استعمال از بک لینک و پیوند ها تاکیید متعددی نموده است , مطالعات متعددی که دراین باره انجام یافته شده‌است هم به ما نشان می‌دهد که هرچه تعداد بک لینک و پیوند های کیفیت خوب یک تارنما بیشتر بوده است , آن تارنما راه‌بندان و مرتبه زیاد بهتری نسبت به منزلت پیشین خویش و رقباش کسب نموده است .