وبلاگ کارشناس و مدیر سئو سایت

• برگه نخستین گوگل رویایی دست نیافتنی نیست! خوب تر است دراین باره با یک شخص ماهر مشاوره فرمائید و از سرویس ها سئو سایت توسعه یافته به کارگیری فرمایید تا در سرعت بالا ترین زمان ممکن و با شایسته ترین بها به منزلت دلخواه برسید . ما دوست داریم که در این مورد

ورقه اولیه گوگل باشید در گوگل خوبتر و بیشتر چشم گردید

اگر کسب و عمل شما اینترنتی است می بایست در گوگل چشم گردید !

 

f:id:sahabseosite:20200430205201j:plain

گوگل و بعضا دیگر از موتور های جستجوی مالامال مخاطب شایسته ترین مکان برای جذب استفاده کننده برای تارنما شما می‌باشند که با کمترین هزینه می توانید یوزرها انگیزه را گردآوری فرمایید و به وب سایت خویش ساماندهی نمائید . مطمئنا در حالتی‌که فرایند جذب مخاطب را به صدق انجام دهید , دقیقا کاربرانی که دنبال تولید ها , سرویس ها و کالای شما میباشند به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد .

 

https://ismaeilsahab.ir/first-page-of-google/

 

به چه شکل در گوگل چشم شویم ؟

 

اکثری از کسانی که مالک وب سایت می‌باشند , زمانی از انها سوال م یکنیم که آیا وب سایت شما در گوگل به چشم می‌خورد یا این که خیر ؟ جواب می دهند آری هنگامی نام وب سایت را در گوگل می‌زنیم وب سایت ما رو نمایش می‌دهد ” .

 

زمانی شما به صورت بی واسطه نام تارنما را در گوگل سرچ نمایید و با وبسایت خودتون روبرو گردید چیز تعجب آور و خارق العاده ای نیست ! زیرا نسبتاً هر سایتی رو می‌توانید با وارد کردن اسمش در گوگل پیدا نمائید

 

کلیدی این می باشد که وب سایت شما هنگامی که استفاده کننده کلمه ها اصلی رو سرچ میکنه نمایش داده میشه یا این که خیر ؟

 

هنگامی در ادامه جنس و یا این که مقاله خاصی در گوگل کاوش می کنید , به کدام نصیب نتیجه ها گوگل اعتنا میکنید ؟

 

چطور ورقه نخستین گوگل باشیم ؟

 

Search Engine Optimization یا این که SEO به تیم کار هایی گفته میشه که سبب میشه وبسایت شما به آمار مشاهده بیشتری دست پیدا نماید و همینطور در نتیجه ها بهتری از سرچ گوگل نمایش داده گردید .

 

تولید محتوای کیفیت خوب و جور نخستین شایسته ترین کاری است که برای بهبود جايگاه بندی وبسایت خویش در نتیجه ها جستجوی گوگل میتوانید انجام دهید . برگه اولیه گوگل : مقاله ی روز جاری در باب کاغذ نخستین گوگل است , که اصلاً برگه اولیه گوگل چه مزایای برای گونه های وب سایت ها داراست , که اگه درپی با ما همراه باشید , متوجه میشیید که مزایای مفیدی برای همه وب سایت ها دارد… .

 

خب در وحله ی نخستین هنگامی یک وب سایت بوسیله یک کمپانی و یا این که چه بسا یک شخص , پباده سازی و ایجاد می شود ( طراحی وب ) , می بایست چندین اقدامات حیاتی و بنیادی بر روی اون انجام بشه تا در حاصل و ورقه اولیه گوگل نمایش داده بشه , خب چه کسی می بایست این فعالیت رو انجام بده … .

 

می بایست یک کمپانی ماهر دراین باره و یا این که چه بسا شخصی هر که رشته اش , طراحی وب و پشتیبانی تارنما تا وصال اون به برگه ی نخستین گوگل میباشد , این عمل رو انجام بده… .

ورقه اولیه گوگل تضمینی با کمپانی ساخت سایت کد کشور ایران

 

اومدن به برگه ی اولیه گوگل نیز بدین آسونی ها که شما می‌پندارید نیست , بایستی چند اقدامات دارای اهمیت , بنیادی و ماهر انجام بشه , ولی نیازمند زمان و عمل و عملکرد مداوم نیز است . خویش کمپانی گوگل یکسری ربات های ماهر رو کد نوشتن نموده است , تا نیز فعالیت برای خودش و نیز فعالیت برای ما یوزرها و صاحبان وب سایت ها , آسون خیس بشه .

 

ربات مرغ مگس خوار , پاندا و خیلی ربات های دیگه , تمامی و کلیه ساخت کمپانی گوگل برای خودش است که‌این ربات ها همواره طی روز های هفته به کلیه وبسایت های جان دار در مرورگر ها رمز می زنند .

 

آن‌ها را بازدید مینمایند و هر تغیراتی که صاحبان وب سایت ها اعمال کرده باشند را , در یک منشا ذخیره ای , مراقبت می‌کنند . تا نیز کسی نتواند از فیلم ها , مقاله ها , عکس ها و غیره که منحصر به فرد شما است , نسخه برداری نکند و برای خویش در سایتش اعمال نماید و امتیاز بگیرد و نیز این‌که تماماٌ داده ها بایستی در جایی محافظت شوند تا در آتی نیز وجود داشته باشند .

 

چهت نیل به کاغذ اولیه گوگل چه اقداماتی بایستی انجام اعطا کرد

 

https://ismaeilsahab.ir/category/google-algorithm-for-seo/

کمپانی ما با درک کردن اصول و قواعد بهینه سازی وب سایت و پشتیبانی از وب سایت ها , همواره تونسته است که تارنما های مشتریان خودش رو به صفحه ها نخستین گوگل برسونه , اما عالی همینطوری که گفته شد نیز وصال به برگه در آغاز گوگل بدین آسونی ها نیست و نیز این که شما بایستی قواعد و اصول انجام این فعالیت رو بلد باشید .

 

گوگل به وب سایت هایی که روزمره ترقی های متعددی دارا هستند , اهمیت متعددی میدهد و اون وبسایت

قرار به دست آوردن در برگه نخستین

قرار تصاحب کردن در ورقه اولیه گوگل رویای مدیران و دارندگان وب سایت هست , تمام اشخاص در هر صنف و کسب و کاری که باشند برای جلوتر بودن نسبت به رقبای خویش میخواهند که در ورقه نخستین گوگل قرار گیرند . چون آمار نشان میدهد که بیشترین درصد یوزرها فقط لینک و پیوند های نشان داده شده در ورقه نخستین را گشوده می نمایند و تعداد دوچندان اندکی به صفحه ها دوم به آنگاه مراجعه مینمایند , به همین منظور قرار دریافت کردن در برگه اولیه گوگل اهمیت بخش اعظمی دارااست . البته چه‌طور می توان از در میان هزاران وب سایت در یک مورد کاری وب سایت خویش را به برگه نخستین گوگل برسانیم؟ چهت نیل به‌این فرمان می بایست بدانید که تارنما هایی که در برگه اولیه گوگل در هنگام کاوش نمایش داده می گردند به نیکی بهینه سازی سایت گردیده اند و تماما مطابق با اصول و قواعد گوگل میباشند .

 

چنانچه این سوال برایتان اتفاق افتاده که بهینه سازی وب سایت چه چیزی است و چه گونه میتوانم از روش سئوی وب سایت به برگه نخستین گوگل را پیدا کنم؟ به شما سفارش میکنیم که مقاله بهینه سازی وب سایت چه چیزی است را مطالعه نمائید . ولی به طور کلی می توان اظهار‌کرد که بهینه سازی وب سایت به معنای سئوی وب سایت برای موتورهای کاوش میباشد ولی خیر صرفا برای موتورهای کاوش بلکه تارنما شما بایستی برای یوزرها هم با صرفه سازی شده باشد . تعداد متعددی رویکرد متفاوت برای با صرفه سازی یک تارنما موجود هست که انجام همه این روش ها در کنار نیز بهینه سازی وب سایت گفته می شود که سبب ساز به اخذ سکو از گوگل شده و در غایت در برگه اولیه گوگل نمایش داده خواهد شد .

 

رویکرد یافت کردن به کاغذ اولیه گوگل بدین آسانی نیست و صرفا با داشتن سایت واقعه نمی افتد بلکه باید برای آن سعی کرد . بایستی تارنما خویش را باصرفه سازی فرمائید تا درجه نیکی اخذ کرده و به کاغذ نخستین گوگل برسید ولی در صورتیکه داده ها کافی دراین مورد نداشته باشید و تکنیک ها را نادرست انجام دهید مورد جریمه گوگل قرار گرفته و درجه سایتتان هم کاهش پیدا خواهد کرد که در بعضا مواقع جبران ناپذیر خواهد بود . بدین ترتیب در‌صورتی‌که علم کافی در باب سئوی سایت و سئوی وب سایت ندارید تارنما خویش را به یک سئوکار خبره بسپارید . ما برای شناخت بیشتر شما با روش های سئو وب سایت و این‌که چه‌گونه می شود به برگه نخستین گوگل رویکرد پیدا کرد یک سری مورد از تکنیک های سئو سایت را برایتان شرح میدهیم .

 

  • اسم دامنه وب سایت : خوب تر است که اسم دامنه کوتاهی تعیین نمائید , ولی که‌این عمل مدام نیز قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود البته صرفا در قوانینی برای دامنه اسم بلندی بگذارید که از لحاظ مضمون‌ در برندینگ تارنما مفید باشد . مسائل مهمتری که موجود است این است که اسم دامنه حتما می بایست با محتوای تارنما همخوانی داشته باشد . چون استعمال از واژه و کلمه دارای اهمیت حیاتی در اسم دامنه علاوه بر این‌که به موتورهای کاوش یاری می نماید تا خوب تر بتوانند زمینه وبسایت را فهم و شعور نمایند به یوزرها هم در به خاطر سپردن اسم تارنما امداد می نماید و این هم به روش یافتن وب سایت شما به کاغذ نخستین گوگل امداد می نماید . در طول جستجوی استفاده کننده موتورهای کاوش ابتدا اسم دامنه وبسایت را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت اسپم بودن آن را نشان نمی دهند , همینطور فعالیت دیگری که‌این موتورها انجام می دهند بررسی محتوای تارنما و انطباق آن با اسم وب سایت است , ضمنا استعمال از متساوی انگلیسی لغات حساس به فهم و شعور خوب تر موتورهای کاوش و سئوی وب سایت شما هم یاری می نماید .

 

https://ismaeilsahab.ir/scraped-content/

  • متا تگ تیتر : به طور کلی متا تگ ها در سئو وب سایت و قرار تصاحب کردن وب سایت در برگه نخستین گوگل تاثیر اکثری دارا هستند ولی وسیع ترین و تاثیرگذار ترین آنان متا تگ تیتر یا این که به عبارتی title میباشد . تیتر ورقه هم جز اولی مورد هایی است که بوسیله موتورهای جستجوی گوگل مورد بررسی قرار می‌گیرد . طبق ضوابط گوگل تیتر کلیدی برگه می بایست میان ۳۰ تا ۶۰ کاراکتر متن شود و از عبارات حساس اساسی برگه در آن به کارگیری گردد . می‌توانید عبارات دارای اهمیت را با آرم | از یکدیگر جدا فرمایید . در صورت خالی ماندن متا تگ تیتر خویش گوگل با دقت به محتوای ورقه عبارت خاصی را برمی گزیند ولی خوب تر است خودتان تیتر قابل قبولی را گزینش و درج فرمایید